De Nederlandse volleybalbond en Mizuno hebben tot en met 2028 hun partnership verlengd. Mizuno is al ruim twaalf jaar onafgebroken aan de Nevobo verbonden als leverancier van onder meer schoenen, sokken en kniebeschermers en levert sinds 2022 ook teamwear aan de nationale teams.

De samenwerking tussen de Nevobo en het Japanse Mizuno kent haar oorsprong in de jaren 90. In 1996 beleefden de Lange Mannen het hoogtepunt – het winnen van olympisch goud in Atlanta – in shirts van Mizuno. Na een onderbreking van een aantal jaren werd het partnership in 2012 weer nieuw leven ingeblazen. 

Verlengen

In 2022 werd het toonaangevende merk in volleybal naast supplier van schoenen, sokken en knieschermers ook teamwear partner van de nationale jeugdteams tot en met het grote Oranje. De overeenkomst waarin de schoenen, sokken en kniebeschermers zijn opgenomen, is nu tot en met 2028 verlengd. 
De verbintenis tussen Mizuno en de Nevobo met betrekking tot teamwear loopt nog tot en met 2025. Beide partijen hebben al de intentie uitgesproken om ook die te verlengen. 

Hoge kwaliteit

Michel Everaert, algemeen directeur van de Nevobo, is verheugd dat Mizuno en de Nevobo de samenwerking continueren. “Onze relatie gaat ver terug en het is fijn om een premium partner als Mizuno aan boord te hebben. Mizuno staat niet alleen voor hoge kwaliteit; het is ook een partner die meedenkt en enthousiast aanhaakt bij onze evenementen. De samenwerking is altijd zeer prettig geweest en we kijken samen ook uit naar verdere activatie bij de evenementen die we de komende jaren zullen organiseren.”

Aantrekkingskracht

“We zijn trots om onze samenwerking met de Nevobo voort te zetten,” aldus Dennis Frankfort, Sales & Marketing Manager Mizuno Benelux. “Volleybal heeft een enorme aantrekkingskracht. We zijn enthousiast om samen te blijven werken aan innovaties die de prestaties van de atleten verder verbeteren en kijken uit naar nog meer gezamenlijke successen.” 

Bekijk ook eens

Facebook X WhatsApp LinkedIn